اخبار
1397/11/9 سه‌شنبه
مدیر کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور:
اکثریت آزمون های دانشگاه پیام نور الکترونیکی خواهد بود/ کیفیت دانشگاه پیام نور از کیفیت آزمون مطلوبی برخوردار است

.


دکتر ضماهنی مدیر کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت در نشست هم اندیشی با اعضا هیات علمی و روسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور هرمزگان با بیان اینکه ارزشیابی اساتید در سیستم گلستان توسط دانشجویان صورت می گیرد گفت: در آینده تدبیر جدیدی به ارزشیابی اساتید نیز اضافه خواهد شد. دکتر ضماهنی بر تقویت زیر ساخت های آزمایشگاهی نیز تاکید کردند
.

به گزارش خبرگزاری بُرنا در هرمزگان؛ در ادامه مدیر کل نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به برگزاری امتحانات به صورت آنلاین افزود: طبق تاکید دکتر زمانی رئیس دانشگاه پیام نور کشور، آزمون های الکترونیکی افزایش پیدا خواهد کرد و اتفاقات خوبی رقم خواهد خورد.

دکتر ضماهنی خاطر نشان ساخت: یکی از راه های ارتباطی دفتر نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت دانشگاه می باشد که در این نشست ما با ارتباط چهره به چهره همکاران و دریافت اخبار جهت انتقال گروه های سازنده، به هیات رئیسه دانشگاه ارسال خواهد شد.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری که یک مدیر خوب کسی است که اگر وقت خودش را تنظیم کند نیمی از آن را در امر نظارت صرف می کند، گفت: نظارت و ارزیابی نشستی بسیار مهمی در ارزیابی دستگاه های اجرایی دارد.

دکتر خیری اظهار داشت: دانشگاه پیام نور هرمزگان در جذب دانشجو نسبت به سال های گذشته بسیار موفق بوده است.

وی در پایان گزارش هایی از وضعیت دانشگاه پیام نور هرمزگان ارائه نمود.

گفتنی است اعضا هیات علمی سوالات و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در این نشست مطرح و پاسخ آن را از دکتر ضماهنی دریافت نمودند.

لینک خبرگزاری:

http://opizo.me/elyh4M
 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر