اخبار
1398/1/20 سه‌شنبه
رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان امنیت ملی را برای هر کشوری از ضروری ترین نیازهای و ارزشها دانست
دکتر خیری با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم خواستار لزوم توجه بیشتر پاسداران از ارزش ها و فرهنگ اسلامی شد.

.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور، دکتر محمد خیری رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان ضمن تبریک روز پاسدار که مصادف با میلاد امام حسین (ع) نامگذاری شده است و سرور و سالار شهیدان الگوی همه جوانان می باشد و با بیان اینکه سپاه پاسداران یکی از اولین و مؤثرترین نهادهای انقلابی می باشد، گفت: با این نهاد انقلابی امنیت مردم و نظام تثبیت است .

دکتر خیری امنیت ملی را برای هر کشوری از ضروری ترین نیازهای و ارزشها دانست.

وی با اشاره به اینکه باید پذیرفت که امروز دشمن جبهه وسیعی از ابزارها علیه نظام جمهوری اسلامی به کار گرفته است، افزود: سپاه پاسداران دستاوردهای بسیار بزرگی برای کشور داشته است.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص جنگ نرم خواستار لزوم توجه بیشتر پاسداران از ارزش ها و فرهنگ اسلامی شد.

دکتر خیری با اشاره به اینکه آگاهی و بصیرت برادران پاسدار نسبت به گذشته بیشتر است، افزود: سپاه پاسداران در صف مقدم دفاع همه جانبه از دستاوردهای انقلاب می باشد.

رئیس دانشگاه پیام نور هرمزگان در پایان با اشاره به اینکه دانشجویان افسران و اساتید دانشگاهها فرماندهان جنگ نرم می باشند،خاطرنشان کرد:افسران جوان در این کارزار عظیم مسئولیت بزرگ و نقش مهمی در این جنگ نرم بر عهده دارند که باید همت و تلاش بیشتری به کار بندند.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر