اخبار
دبیر اجرایی و علمی بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان خبر داد: برگزاری بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور 20 لغایت 23 آبان ماه
دکتر یوسفی دبیر اجرایی و علمی بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور اعلام کرد : بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان دانشگاههای سراسر کشور از سوی دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها به دانشگاه پیام نور واگذار شد .
 دکتر مهدی یوسفی گفت : این توفیق الهی است که دانشگاه پیام نور استان اصفهان به عنوان مجری این جشنواره به سبب پتانسیل و توانمندی های موجود قرآنی در این استان برگزیده شد و ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا جشنواره به نحو شایسته و در سطح عالی برگزار شود.
رییس دانشگاه پیام نور استان اصفهان و دبیر بیست و نهمین جشنواره ملی قرآن و عترت دانشگاه های سراسر کشور گفت : این جشنواره در 6 بخش شفاهی ، کتبی ، هنری ، ادبی ، پژوهشی وفناوری در تاریخ 20 لغایت 23 آبان ماه سال جاری برگزار می گردد.
وی در ادامه گفت :علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به سایت این جشنواره به نشانی www.quranmelli29.ir مراجعه کرده و یا با شماره تلفن دبیرخانه 031-33370021 تماس حاصل نمایند.

 
امتیاز دهی