اخبار
پنجمین جشنواره سراسری نشریات پیام نور در دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار می شود

پنجمین دوره جشنواره نشریات دانشجویی پیام نور سراسر کشور به مبزبانی دانشگاه پیام نور استان مرکزی برگزار می شود.
معاون فرهنگی اجتماعی و دانشجویی دانشگاه پیام نور کشور با بیان این خبر افزود: این جشنواره اهداف گوناگونی را دنبال می کند که تقویت روحیه نقد پذیری و کارگروهی بین دانشجویان، ترویج فرهنگ مطالعه، توجه به تولیدات و آثار نوشتاری دانشجویان،ایجاد ارتباط و تعامل بین دست اندرکاران نشریات دانشجویی، شناخت توانمندی ها و تقدیر از فعالان برتر حوزه نشریات از آن جمله اند.
دکتر نجفی با بیان اینکه جشنواره به مدت سه روز از چهارم تا ششم آذرماه جاری برگزار می شود اظهار داشت: در این دوره، نشریات بر اساس محتوادر حوزه نشریات فرهنگی اجتماعی، علوم پایه و علوم انسانی تقسیم بندی شده و هیات داوران در زمینه های مصاحبه، گزارش، طراحی جلد و صفحه آرایی آثار برتر را معرفی خواهند کرد. همچنین با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال به «اقتصاد و فرهنگ با با عزم ملی و مدیریت جهادی» در همین راستا بخش ویژه ای نیز به جشنواره اضافه شده است.
وی خاطر نشان کرد: تقویت بانک اطلاعاتی در پایگاه الکترونیکی نشریات دانشجویی دانشگاه پیام نور سراسر کشور، هدف دیگری است که ما آنرا دنبال می کنیم و در واقع پیش شرطِ شرکت در جشنواره پنجم را ثبت نام نشریات در این سایت اعلام کرده ایم که دانشجویان تا پانزدهم مهرماه فرصت دارند جهت تولید و ارسال نشریه، از طریق سایت www.nashriyat.pnu.ac.ir اقدام کنند.
شایان ذکر است سایت جشنواره نیز راه اندازی شده که علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نشانی www.5fmagpnu.ir مراجعه نمایند.
 
امتیاز دهی