آئین تجلیل از کارمندان نمونه دانشگاه پیام نور استان گلستان رئیس دانشگاه پیام نوراستان گلستان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز کارمند و هفته دولت از کارمندان نمونه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نوراستان گلستان تجلیل بعمل آورد.
رئیس دانشگاه پیام نوراستان گلستان در مراسمی به مناسبت گرامیداشت روز کارمند و هفته دولت از کارمندان نمونه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نوراستان گلستان تجلیل بعمل آورد.
به گزارش روابط عمومی این دانشگاه، شهریاری، رئیس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه موفقیت هر سازمانی توسط نیروی متخصص و متعهد آن بدست می آید، اذعان داشت: دانشگاه پیام نور با همیاری و همفکری سرمایه نیروی انسانی خود، تلاش مضاعف می نماید با توسعه همه جانبه در راستای فعالیت های آموزشی و پژوهشی، رضایت دانشجویان و اهداف این مجموعه گامی موثر بردارد.
وی در ادامه به مولفه های کارمند نمونه پرداخت و خاطر نشان کرد: صداقت، شجاعت، نظم،تسریع در پاسخگویی و تکریم ارباب رجوع را از شاخص های کارمندان دانست.
رئیس دانشگاه پیام نور استان تصریح کرد: با ایجاد مرکز رشدو فناوری و شرکت های دانش بنیان ، توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی و انعقاد تفاهمنامه با کشورهای همسایه بمنظور ایجادمرکزبین المللی باعث ارتقاء کیفی دانشگاه و پیشرفت و توسعه استان شویم.
حجت الاسلام والمسلمین زارعی در این مراسم با گرامیداشت دهه کرامت بیان داشت: نعمت های فراوان خدای متعال از باب لطف خداست، نه استحقاق بنده و از آنجایی که لطف باری تعالی طبق سنت الهی استمراری است، ازکسی سلب نمی شود مگر به شرط عدم قابلیت قابل، نعمت از دست انسانی می رود.
زارعی، مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور اظهار داشت:کارمندان، با برطرف کردن حوائج مراجعه کنندگان مشمول نعمت الهی اند، شغل کارمندی، محل رجوع افراد و نعمتی از سوی خدای متعال می باشد که باید این فرصت را غنیمت شمارید واز آن به نحو احسن بهره مند شوید.
قابل ذکر است در این مراسم از آقایان؛ سیدعلی اصغر حسینی از واحد گالیکش، اکبر محمدی از ستاد استان، رضا پقه از واحد آق قلا و محمد درزی از مرکز گرگان بخاطر مسئولیت پذیری و تعهد کاری، تکریم ارباب رجوع و انجام حُسن امور محوله در جهت پیشرفت دانشگاه بعنوان کارمندان نمونه استان گلستان تجلیل بعمل آوردند، همچنین یک نفر از هر مرکز و واحد دانشگاه پیام نور استان ، نیز م در این مراسم بعنوان کارمند نمونه مورد تقدیر قرار گرفت.
 
امتیاز دهی
 
 

برای مشاهده آرشیو اخبار اینجا کلیک کنید