اخبار
1397/10/1 شنبه
خبر های معاون مالی دانشگاه پیام نور درباره تبدیل وضعیت کارکنان و تعیین تکلیف واحدهای اجاره نشین دانشگاه + جزئیات

.

معاون دانشگاه پیام نور گفت: تبدیل وضعیت کارمندان دانشگاه پیام نور با سابقه بیش از ده سال با پشت سر گذاشتن آزمون‌های لازم و مصاحبه صورت می‌گیرد.

به گزارش روابط عمومی استان به نق از خبرگزاری یوپنا، حسن علیزاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در ارومیه اظهار داشت: آذربایجان غربی از نظر زیرساختی در طول یک دهه گذشته علی‌رغم وجود مشکلات بسیار پیشرفت‌های زیادی به ویژه در مرکز ارومیه داشته است.

دانشگاه پیام نور ۵۶۰ شعبه داخلی و خارجی دارد

وی با بیان این که دانشگاه پیام نور به دنبال جذب دانشجویان متوسط و تبدیل این افراد به دانشجویان سطح عالی، خاطر نشان کرد: در حاضر در داخل کشور ۵۰۰ شعبه وجود دارد و بیش از ۶۰ مورد در خارج از مرزها قرار دارد و با همین تعداد به دنبال تحقق اهداف خود هستیم که به آن نیز رسیده‌ایم.

تبدیل وضعیت کارمندان دانشگاه پیام نور با بیش از ۱۰ سال سابقه خدمت صورت می‌گیرد

علیزاده با اشاره به وضعیت نیروهای قراردادی بیان کرد: در برخی از حوزه‌ها نیروهای اضافی داریم که باید ساماندهی شوند و در بحث تبدیل وضعیت در بحث نیروهای اداری با مشکل آزمون استخدامی روبرو هستند که برای تبدیل وضعیت باید این آزمون را پشت سر بگذارند و افرادی که بیشتر از یک دهه تجربه خدمت در دانشگاه دارند با پشت سر گذاشتن آزمون و مصاحبه تبدیل وضعیت صورت می‌گیرد.

وی با اشاره به بازنشستگی بیش از یک هزار نفر در دانشگاه پیام نور در سال ۹۸ یادآور شد: هر پرسنلی که از دانشگاه خارج می‌شود شماره پرسنلی فرد به افراد جدید اختصاص یافته و استخدام به صورت عادلانه صورت می‌گیرد.

وی ابراز کرد: دیوان محاسبات کشور در سال ۹۶ نامه‌ای در مورد دوران پس از زایمان به دستگاه‌ها ارسال کرده که بر اساس از پرداخت هزینه دوره زایمان ممنوع بوده و تأمین اجتماعی باید برای پرداخت هزینه‌ها اقدام کند که متأسفانه از پرداخت امتناع کرده و در همین راستا شکایتی از سوی دانشگاه پیام نور به دیوان محاسبات ارسال شد که در نهایت رأی به نفع دانشگاه صادر شد.

معاون اداری مالی و علمی دانشگاه پیام نور تصریح کرد: اولویت برنامه‌های دانشگاه در سال ۹۸ پرداخت به موضوع اجاره نشینی برخی از واحدهاست که در آذربایجان غربی تنها واحد سلماس در واحد اجاره‌ای به سر می‌برد که در بودجه سال ۹۸ برای آن رقمی در نظر گرفته شده است.

وی ضمن تبریک هفته پژوهش عنوان کرد: بخشی از بودجه دستگاه‌های اجرایی به عنوان سهم پژوهش در نظر گرفته شده که متأسفانه در جای خود هزینه نشده و اهتمامی به انجام این کار ندارند که نتایج خوبی در آینده نخواهد داشت.

علیزاده تأکید کرد: معوقات سنوات گذشته بسیار بالا بوده به نوعی که از سال ۹۳ نیز معوقاتی داشتیم که این معوقات پرداخت شده است و به دنبال جبران هستیم.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر