برگزیده ها
1397/11/25 پنجشنبه
5 مقاله آقای دکتر حجت ویسی عضو هیأت علمی گروه شیمی مرکز کرمانشاه که در مجلاتISI
5 مقاله آقای دکتر حجت ویسی عضو هیأت علمی گروه شیمی مرکز کرمانشاه که در مجلاتISI

.

5 مقاله آقای دکتر حجت ویسی عضو هیأت علمی گروه شیمی مرکز کرمانشاه که در مجلاتISI

 

بر اساس آمار پایگاه استنادی وب آو ساینس(ISI)؛

سه مقاله عضو هیأت علمی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه جزو مقالات پراستناد و دو مقاله هم به عنوان مقاله داغ قرار گرفت.

بر اساس آمار پایگاه استنادی وب آو ساینس(ISI)، 5 مقاله آقای دکتر حجت عضو هیأت علمی گروه شیمی مرکز کرمانشاه که در مجلات

International Journal of Biological Macromolecules; Materials Science & Engineering C; Journal of Industrial and Engineering Chemistry; International Journal of Biological Macromolecules.

چاپ شده بودند، توانست در مدت کوتاهی پس از چاپ،جزء مقالات پراستناد (highly citedPaper) و مقالات داغ (Hot Paper) قراربگیرند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه، مقالات پر استناد در یک حوزه موضوعی، مقاله‌ای است که دریک بازه زمانی ده ساله، بیشترین تعداد استنادها را در میان آثار آن حوزه موضوعی دریافت کرده باشد. پایگاه شاخص اساسی علم (Essential Science Indicator=ESI)  یک مجموعه منحصر به فرد در میان کلیه پایگاه ISI است که به طور منظم به معرفی مقالات علمی پر استناد در قالب ۲۲ حوزه موضوعی می‌پردازد. مقالاتی که در بازه زمانی ده ساله در پایگاه وب علوم نمایه شده و جز یک درصد بالای مقالات علمی هستند که بیشترین استناد را در یک حوزه موضوعی خاص و دریک سال خاص به دست آورده‌اند، از طرف پایگاه شاخص اساسی علم به عنوان مقالات پر استناد معرفی می‌شوند. بدیهی است مقالاتی که حداقل استناد تعیین شده را دریافت نکرده باشند در فهرست مقالات این پایگاه قرار نمی‌گیرند.

مقاله داغ به مقاله‌ای اطلاق می‌شود که از لحاظ تعداد استنادهای دریافتی در رشته موضوعی خود در زمره مقالات یک دهم درصد برتر قرار گرفته است، در حالی که مقاله پراستناد در زمره مقالات یک درصد برتر قرار می‌گیرد. بازه زمانی برای محاسبه مقالات داغ دوماهه و برای مقالات پراستناد یک ساله است، بنابراین با توجه به متوسط تعداد استنادها در هر رشته، تمامی مقالات داغ، مقاله پراستناد نبوده و همچنین عکس این حالت نیز صادق است.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر