برگزیده ها
1398/1/31 شنبه
مراسم معارفه¬ی مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه برگزار شد
مراسم معارفه¬ی مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه برگزار شد

.

 

مراسم معارفهی مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه برگزار شد

 

آیین معارفه مسئول جدید نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه  با حضور جمعی از مسئولین، روحانیون، اساتید، دانشجویان و کارکنان  و همچنین حضرت حجت‌الاسلام و‌المسلمین تقوی معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها برگزار گردید.

 

 

 

به گزارش روابط عمومی دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه؛ این مراسم روز سه شنبه 27فرودین ماه و با حضور جمعی از دانشگاهیان برگزار گردید. در این مراسم دکتر بهمن سعیدی پور رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه با اشاره به قدمت و زحمات بی شائبه نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه، مقدمه و عامل اصلی تولید علم را در تهذیب و تزکیه نفس برشمرد؛ ایشان با اشاره به جایگاه خاص و ویژه دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، اذعان داشتند که دفتر نهاد در بسترسازی و شکل پذیری فضای معنوی و انجام فعالیت های مذهبی نقش مؤثر و برجسته دارد.

دکتر سعیدی پور پیشرفت فرهنگی را از زیباترین و متعالی ترین اندیشه های انسانیت و حضور در مسئولیت های خطیر فرهنگی و اجرایی را در جهت ارتقای جوانان، سرلوحه اندیشه های ناب و متعالی دانست.

معاون منابع انسانی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها حجت‏‌الاسلام والمسلمین تقوی در ادامه مراسم فرمودند: اگر هدف انسان در هر جایگاهی به درستی ترسیم شود، آنچه شکل می گیرد، وظایف و نحوه حرکت او به سوی هدف می باشد.

ایشان در ادامه فرمودند که با توجه به اینکه نظام جمهوری اسلامی بر اساس توحید شکل گرفته، تمام فعالیت های آن باید بر همین اساس شکل گیرد. نظام توحیدی، نظامی است که احساس ضعف و ناتوانی در آن راهی ندارد و همواره نیازمند جهاد و فداکاری است؛ لذا رضایت خدا را باید در تمام امور سرلوحه خویش قرار دهیم تا به موفقیت برسیم.

در ادامه این آیین، با قرائت حکمی از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌، حجتالاسلام والمسلمین حاج آقا مهدی جلیلی به عنوان مسئول جدید دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان کرمانشاه  معرفی شدند.


 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

Copyright © 2012 Apycom jQuery Menus

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر