مراکز
1402/10/6 چهارشنبه
با حضور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی؛
تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب برگزار شد

.

طی حکمی از سوی دکتر جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی؛ دکتر اکبر نوری زاده به عنوان سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب منصوب شد.

تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور مرکز بناب با حضور دکتر جمال پور سرپرست دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی، فرماندار، مسئولین شهرستان و همکاران دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم ضمن تقدیر از زحمات دکتر میر اسماعیل سیدعلیزاده در زمان تصدی مسئولیت واحد، دکتر اکبر نوری زاده به عنوان سرپرست جدید دانشگاه پیام نور مرکز بناب معارفه شد.
 گفتنی است، دکتر سید علیزاده بعد از سالها خدمت صادقانه به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

 
دکتر جمال پور رئیس دانشگاه پیام نور استان آذربایجان شرقی در جلسه تکریم و معارفه سرپرست دانشگاه پیام نور بناب؛ رسالت و ماموریت دانشگاه پیام نور را منحصر بفرد خوانده و افزودند: با توجه به شرایط پذیرش و کیفیت آموزشی مطلوب دانشگاه، استقبال از این نوع سیستم و ادامه تحصیل در آن همواره روند افزایشی داشته است.
 دکتر جمال پور در این جلسه منابع انسانی را ثروت عظیم کشور دانسته و گفتند؛ مدیران کشور ملزم به پایبندی به تعهدات و مردمداری هستند، چرا که در قبال خون شهدا و امنیت حاصله در قبال فداکاری آنان مسئولیم.
 ایشان دانشگاه پیام نور را مجری عدالت آموزشی در کشور خوانده و بر تقویت آن توسط دولت و مجلس تاکید نموده و ادغام برخی مراکز و واحدهای پیام نور را در راستای تمرکز و افزایش کیفیت خدمات اموزشی عنوان کردند.
 دکتر جمال پور نقش دانشگاه پیام نور در راستای تحکیم جایگاه علوم اسلامی و انسانی را تشریح نموده و سرفصل، منابع و کتب پیام نور را غنی دانستند.
 رئیس دانشگاه پیام نور استان همچنین با اشاره به ظرفیت علمی و فرهنگی بناب؛ افزایش رشته های تحصیلات تکمیلی و استفاده از ظرفیت همکاران را ضروری دانسته و بر تلاش برای جذب دانشجوی خارجی و افزایش شعب خارجی در کشورهای اسلامی و همسایه تاکید نمودند.

 

 
امتیاز دهی
 
 

بيشتر