پژوهش
1402/10/15 جمعه
قابل توجه اعضای علمی دانشگاه پیام نور:
زمان، نحوه ثبت نام داوطلبین عضویت در هیئت ممیزه دانشگاه اعلام شد

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دواطلبین واجد شرایط عضویت در هیئت ممیزه دانشگاه پیام نور جهت ثبت نام از تاریخ 1402/10/13 تا تاریخ 1402/10/16 با مراجعه به سامانه به نشانی http://svoting.pnu.ac.ir  جهت بارگذاری مدارک و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام فرمایند. این تاریخ قابل تمدید نخواهد بود.

- باتوجه به انجام فرایند ثبت نام و برگزاری انتخابات به صورت کشوری از اعضای هیات علمی شاغل در مراکز و واحدهای همه استانهای کشور با مرتبه علمی استادیار به بالا و دارای وضعیت استخدامی پیمانی و رسمی (آزمایشی، قطعی) دعوت می شود از ساعت 8 صبح لغایت 18 روز 1402/10/24 با مراجعه به سامانه به نشانی http://svoting.pnu.ac.ir  نسبت به انتخاب اعضای مورد نظر خود از میان لیست داوطلبین اعلام شده اقدام فرمایند.

- مقتضی است جهت دسترسی به کد کاربری و رمز عبور، کد دریافت پیامک‌های تبلیغاتی خود را فعال نموده و یا در صورت عدم دریافت پیامک از تاریخ 1402/10/22 از طریق پست الکترونیکی education@pnu.ac.ir  موضوع را اعلام نمایند.

شرایط داوطلبین جهت عضویت در هیئت 

الف- اعضاي هیئت علمی با مرتبه استادي یا دانشیاري با حداقل دو سال سابقه دانشیاري در زمان برگزاري انتخابات می توانند داوطلب انتخابات هیئت باشند.

ب- اعضاي هیئت علمی که بنا به دلایل قانونی و در راستاي ضوابط و مقررات موسسه به صورت تمام وقت در دانشگاه حضور ندارند و همچنین افرادی که در طی دوره دو ساله هیئت قصد عزیمت به مسافرت‌هاي کوتاه یا بلندمدت تحقیقاتی و مطالعاتی، اخذ مرخصی و ماموریت اداري و یا انتقالی دارند، نمی‌توانند عضو هیئت شوند.

ج- اعضاي هیئت علمی که در زمان برگزاري انتخابات در فرصت مطالعاتی، سفرهاي تحقیقاتی، ماموریت بدون حفظ پست سازمانی و مرخصی می‌باشند، چنانچه تا قبل از شروع دوره جدید هیئت به دانشگاه مراجعه و شروع به کار کنند، می‌توانند داوطلب شوند. لذا این افراد درخواست خود را بصورت مکتوب به معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی تحویل نموده و تایید افراد مذکور توسط کمیته برگزارکننده انجام می‌شود.

د- اعضاء هیئت علمی که طی سه سال متوالی منتهی به انتخابات موفق به اخذ ترفیع سالیانه نشده باشند، نمی توانند داوطلب انتخابات یا عضو هیئت شوند.

- اشکالات احتمالی برای ورود به سامانه از طریق تلفن 22440041 سازمان مرکزی قابل پیگیری است.

 


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر