اخبار
1403/2/5 چهارشنبه
سردار محمدی سلیمانی: از طرح های محققین و پژوهشگران دانشگاهی برای محرومیت زدایی از نقاط کم برخوردارکشور، صمیمانه استقبال می کنیم.
نشست بصیرتی پیرامون عملیات غرور آفرین وعده صادق با حضور سردار جواد محمدی فرمانده عملیاتی لشکر 41 ثارالله کرمان برگزار شد.

.

New Page 1

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، در این نشست، سردار محمدی سلیمانی به تبیین ابعاد عملیات گسترده و مهم وعده صادق پرداخت و گفت: با توجه به اینکه این عملیات از قبل اعلام شده بود و دشمن در آمادگی کامل قرار داشت، اما نتوانست کار مهمی در این عرصه انجام دهد و عملیات به اهداف تعیین شده دست یافت و دنیا و مغز های متفکر نظامی آن به توانمندی های فرزندان ملت ایران بیش از قبل پی بردند و وجهه بین المللی ایران در چشم مردم منطقه و جهان افزایش یافت و ضعف های دشمن صهیونیستی بیش از قبل نمایان شد.

ایشان به توانمندی های کشور در عرصه فضا و دریا اشاره کرد و گفت: امروز از دریای سرخ تا مدیترانه در قدرت سیطره جمهوری اسلامی است، به علاوه طرح های فضایی کشور با قدرت پیگیری می شود و اینها همه مدیون اعتماد به جوانان و بومی سازی آموزش های دانشگاهی است که امیدواریم این روند اصلاحی دروس دانشگاهی در سایر زمینه نیز اتفاق بیفتد.

وی با اشاره به ورود سپاه به رفع محرومیت از نقاط مرزی و دورافتاده از دانشگاهیان و محققان خواست طرح های کاربردی برای رفع محرومیت از این مناطق ارائه کنند و ما از این پژوهش ها صمیمانه استقبال می کنیم.

خانم دکتر فاطمه رئیس دانشگاه پیام نور استان کرمان:
دانشگاه پیام نور مولود انقلاب اسلامی و یکی از اهداف مهم آن، ایجاد عدالت آموزشی به ویژه در نقاط دورافتاده کشوراست.
گفتنی است، در ابتدای این جلسه، خانم دکتر فاطمه معین الدینی رئیس دانشگاه پیام نوراستان کرمان، ضمن خیر مقدم به سردار محمدی سلیمانی به معرفی دانشگاه پیام نور پرداخت و آنرا مولود انقلاب اسلامی ذکر کرد و افزود: دانشگاه پیام نور توانسته عدالت آموزشی را در نقاط محروم کشور گسترش دهد و این می تواند نقطه اشتراک دانشگاه پیام نور با فعالیت های ارزشمند سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی در نقاط محروم و مرزی کشور باشد.

لازم به ذکراست این مراسم به همت امور فرهنگی استان و دفتر نهاد رهبری دانشگاه برگزار شد.


 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر