1400/2/25 شنبهتاریخ درج خبر: 1400/2/11 - به روز رسانی شده در تاریخ 1400/2/25
اطلاعیه امور مالی:
تمدید مهلت پرداخت شهریه نیمسال جاری تا پایان اردیبهشت ماه/ ثبت نمرات پس از تسویه شهریه

.




به گزارش روابط عمومی دانشگاه‌ پیام نور استان تهران، مهلت پرداخت شهریه متغیر نیمسال دوم سال تحصیلی 1400-1399 مجددا تا 31 اردیبهشت ماه تمدید شد.

دانشجویان گرامی، باتوجه به اینکه امکان دسترسی به گزارش های مختلف سامانه گلستان و همچنین امکان ثبت نمرات میان ترم و پایان ترم برای اساتید، پس از واریز و تسویه شهریه هر نیمسال تحصیلی میسر می شود، خواهشمند است جهت پیشگیری از مشکلات آتی تا پیش از تاریخ اعلام شده نسبت به واریز شهریه خود اقدام فرمابید.

 نکته:  دانشجویان پذیرفته شده کارشناسی ارشد آزمون فراگیر در نیمسال جاری در کنار شهریه متغیر، شهریه دانشپذیری را نیز که به زودی در سیستم گلستان اعمال می شود باید پرداخت نمایند.



 راهنمای پرداخت شهریه: 

پرداخت آنلاین شهریه : ورود به سیستم گلستان -> منوی آموزش -> شهریه -> پرداخت های الکترونیکی دانشجو 

پرداخت شهریه از طریق خودپردازهای بانک صادرات: ورود به سیستم گلستان -> منوی آموزش -> گزارش های آموزش -> شهریه -> لیست ها و آمارها -> 163-فرم واریز وجوه دانشگاه پیام نور (مبلغ شهریه و شناسه قبض و شناسه پرداخت در این گزارش ذکر شده است که با استفاده از آنها می توانید از طریق خودپردازهای بانک صادرات، شهریه خود را پرداخت نمایید)

 نکته مهم: از پرداخت شهریه از طریق فیش نقدی در بانک جدا خودداری نمایید. زیرا پرداخت شهریه از طریق فیش نقدی به هیچ وجه امکان ثبت و رویت در سیستم جامع گلستان را ندارد.




 

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر