اخبار
1402/11/21 شنبه
بیانیه ریاست محترم دانشگاه پیام نور استان زنجان بمناسبت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی
اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام و ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام شهداء (ره) و تجدید میثاق با آرمان های نهضت امام عظیم الشأن (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به مردم شریف ایران اسلامی، دانشگاهیان سراسر کشور به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان زنجان تبریک عرض نموده و از فرهیختگان گرامی، اعضای محترم هیات علمی، کارکنان عزیز و دانشجویان گرامی دعوت می کنم همراه با دیگر آحاد جامعه در جشن شادی پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

.

بسم الله الرحمن الرحیم
🔹بیست و دومین روز بهمن ماه، روزی است که خون شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و مجاهدت های دلیرانه ملت بزرگ ایران بر علیه ظلم و ستم شاهنشاهی ثمرداد و رایحه دلنشین انقلاب اسلامی در سراسر ایران عزیز پراکنده شد. انقلاب بزرگی که الهام بخش آزادیخواهان جهان شد و لرزه بر پیکره ستمکاران جهان انداخت.

🔹امروز در حالی چهل و پنجمین سالگرد طلوع فجر و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیریم که ایران اسلامی در سایه رهبری مدبرانه و حکیمانه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به الگویی با ثبات در منطقه تبدیل شده و در حوزه های مختلف، به ویژه علم و فناوری به دستاوردهای مهمی دست یافته که در توسعه پایدار کشور نقش اساسی را ایفا می کند.
 
🔹اینجانب ضمن گرامیداشت این ایام و ادای احترام به ارواح طیبه شهداء و امام شهداء (ره) و تجدید میثاق با آرمان های نهضت امام عظیم الشأن (ره) و رهبر فرزانه انقلاب، فرا رسیدن ۲۲ بهمن، سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی را به مردم شریف ایران اسلامی، دانشگاهیان سراسر کشور به ویژه خانواده بزرگ دانشگاه پیام نور استان زنجان تبریک عرض نموده و از فرهیختگان گرامی، اعضای محترم هیات علمی، کارکنان عزیز و دانشجویان گرامی دعوت می کنم همراه با دیگر آحاد جامعه در جشن شادی پیروزی انقلاب اسلامی مشارکت داشته باشند.

🔹 امیدواریم بتوانیم در سایه الطاف الهی و توجهات حضرت ولی عصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، ادامه دهنده صدیق و راستین راه امام خمینی (ره) و شهدای سرافراز باشیم.

دکتر رویا کرمی
رییس دانشگاه پیام نور استان زنجان
۲۱ بهمن ماه ۱۴۰۲

 
امتیاز دهی
 
 

نسخه قابل چاپ
بيشتر